Stručni skup u Gradskoj knjižnici i čitaonici Virovitica

U suradnji sa Centrom za stalno stručno usavršavanje knjižničara iz Nacionalne i sveučilišne knjižnice iz Zagreba Gradska knjižnica i čitaonica Virovitica organizirala je stručni skup Marketing u školskim knjižnicama.
Nakon pozdravnih riječi voditeljice Matične službe VPŽ-e Silvije Perić započelo je predavanje s radionicom mr. sc. Loris Bučević-Sanvincenti iz Matične službe Grada Zagreba.
Obuhvaćene su teme definicija marketinga, promoviranje knjižnice, SWOT analiza, PEST analiza, politika marketinške i promidžbene strategije, analiza potreba korisnika i metode zadovoljavanja tih potreba, metode procjenjivanja promidžbenih programa i planova, suradnja s medijima, suradnja i podrška zajednice.
Budući da je Skup bio izuzetno posjećen, radi se o temi koja je knjižničarima posebno zanimljiva, pogotovo u vrijeme kada se većina knjižnica bori s financijskim poteškoćama.
Ovo predavanje urodilo je mnoštvom novih ideja i razmjeni iskustava knjižničara naše i susjednih županija.